Strona główna/Świętokrzyski portal rolny/Zwierzęta/Harmonogram demonstracji w powiecie kieleckim w 2024 roku — zapraszamy do udziału

Harmonogram demonstracji w powiecie kieleckim w 2024 roku — zapraszamy do udziału

2024-02-01

Logotypy projektowe


Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach w 2024 roku zaprasza do udziału w wizytach w gospodarstwach demonstracyjnych w powiecie kieleckim. Demonstracje są prowadzone w ramach poddziałania „Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych” objętego Programem Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014-2020.

Miejsce i temat demonstracji

  • Gospodarstwo demonstracyjne
    Paweł i Aneta Ogonowscy
    Marianów 90
    26-070 Łopuszno

Temat demonstracji: Efektywne zarządzanie stadem w oparciu o komputerowe i mobilne systemy wykorzystujące indywidualne raporty osobnicze

Grupa z powiatu kieleckiego

Rekrutację prowadzi:

  • Marta Gil-Barańska
    Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kielcach
    tel.: 41 341 52 44,
    e-mail:

Terminy wizyt w gospodarstwie:

  • 21 maja 2024
  • 25 czerwca 2024
  • 24 września 2024

Dojazd do gospodarstwa samochodami prywatnymi (przewidziany zwrot kosztów dojazdu dla uczestników).

Grupa z powiatów koneckiego i skarżyskiego

Rekrutację prowadzą:

  • Agnieszka Blacha
    Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskich
    tel. 41 372 22 84 do 86,
    e-mail:
  • Grzegorz Fijałkowski
    Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Skarżysku-Kamiennej
    tel. 41 252 33 66,
    e-mail:

Terminy wizyt w gospodarstwie:

  • 28 maja 2024
  • 2 lipca 2024
  • 1 października 2024

Dojazd do gospodarstwa samochodami prywatnymi (przewidziany zwrot kosztów dojazdu dla uczestników).

Grupa z powiatu włoszczowskiego

Rekrutację prowadzi:

  • Kinga Bąk
    Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włoszczowie
    tel. 41 394 36 76,
    e-mail:

Terminy wizyt w gospodarstwie

  • 4 czerwca 2024
  • 9 lipca 2024
  • 8 października 2024

Dojazd do gospodarstwa samochodami prywatnymi (przewidziany zwrot kosztów dojazdu dla uczestników).

udostępnij

  

do góry